Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 12:48:40 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02438 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 Kuressaare 
ringtee L1// Pikk tänav L6, // Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare 
linn, Pikk tänav L6// L7// Ringtee 22 (Veetoru, Sademeveekanalisatsioon) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Suunatud kooskõlastamiseks vaid rajatiste 
veetoru ja sademeveekanalisatsiooni rajamise osas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26908785>  (menetlus nr: 
419183), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister